Annuleringsbeleid & no show

  • Zorg ervoor dat je 8 uur van te voren annuleert; dit kan telefonisch of per e-mail.
  • Je dient er zelf rekening mee te houden dat, voor het (opnieuw) inboeken, je baby niet ouder is dan 6 maanden.
  • Kom je niet je afspraak na en ontvangen wij geen enige vorm van afmelding dan wordt dit genoteerd.
  • Als je niet op je afspraak komt kost ons dat niet alleen tijd, maar ook maken we hoge kosten in verband met de voorbereidingen. We willen voorkomen dat er onnodig een plek bezet wordt gehouden. Met name in het weekend hanteren wij een wachtlijst voor mensen die graag willen komen.
  • Reageer je niet op de betalingslink voor de Sleep Well sessie? Deze ontvang je ongeveer 3 dagen vooraf. Dan beschouwen wij dat als een annulering.
  • Heb je een voordeelpakket aangeschaft dan vervalt ook de niet nagekomen sessie op je pakketkaart.
  • Ik heb mijn Sleep Well sessie betaald, maar ik wil het toch annuleren.
  • Wij gaan ervan uit dat je weloverwogen je afspraak inboekt. Wanneer je wegens omstandigheden je sessie wilt annuleren, neem dan tijdig (8 uur van te voren) contact met ons op. Na een tijdige annulering kun je deze éénmalig binnen een termijn van 14 dagen opnieuw inplannen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig opnieuw inplannen van je afspraak.
  • Annuleer je korter dan 8 uur van te voren? Dan wordt de sessie overdag ingehaald en heb je geen mogelijkheid meer deze op een andere avond in te plannen.
  • Newborn Spa retourneert geen aanbetalingen in geld of in de vorm van een cadeaubon.

Hoe plan ik het voeden van mijn baby in voor een sessie?

Mijn baby heeft (net) oorbellen. Kan dit zeer doen in het bandje?

Mijn baby wordt besneden. Wanneer kan ik daarna langskomen?

Foto’s en video opnamen

Hoe vaak mag ik naar de baby spa komen?

Menu