Algemene voorwaarden

1. Hoelang duurt een sessie
Een baby spa sessie duurt ongeveer actief 45 min.
Er kan 1 uur gebleven worden om jullie baby nog rustig te voeden na of tijdens zijn/haar sessie. Je wordt 10 minuten voor de start van de sessie verwacht voor de uitleg. Ook als je vaker bent geweest wordt je 10 minuten van te voren verwacht!
Je bent max. 25 minuten voor de sessie welkom om je baby op voorhand in de spa te voeden. Kom liever niet nog eerder, omdat dan de vorige sessie nog bezig is en dit voor de ouders ook fijner is deze rustig te kunnen afsluiten!

 

In totaal kun je dan je bezoek inschatten op 60-90 minuten.
Dan starten we met het wegen van je baby en met ongeveer 20-22 min hydrotherapie, afhankelijk van zijn/haar reactie op de eerste kennismaking met het water.
Wanneer je baby op regelmatige basis de baby spa sessies volgt, vergroot dit de gewenning (en uithoudingsvermogen) en kan je baby makkelijker tot 30 min van de hydrotherapie genieten met de babymassage nadien. De babymassage wordt door mama of papa gegeven. Hier vindt geen afwisseling in plaats om de rust te bewaren voor je baby. De massage wordt door een gecertificeerd docente babymassage gedemonstreerd op een babypop.

 

Het wordt sterk aangeraden ons advies op te volgen wanneer wij aangeven om je baby eruit te halen. We wachten niet tot je baby huilt, maar letten goed op de lichaamstaal en inmiddels de jaren in ervaring wanneer je baby moe is geworden van het floaten. 
Je baby ontvangt ook nog een gehele massage en het is om te voorkomen dat je baby over prikkelt raakt.

We begrijpen dat je als ouder je baby het beste kent, maar je baby voert nooit zulke intense activiteiten uit buiten de baby spa. 

 

Het lukt ons meestal wel om een gehele babymassage uit te voeren, van de voor-en achterkant.
Voeden tijdens het masseren komt vaak voor en dit is geen probleem!

Ervaring leert dat alle baby’s wel houden van een massage mits dit correct en in de juiste omstandigheden uitgevoerd wordt.

Per baby beslissen we of hij/zij tijdens het floaten ook bubbels krijgt. De bubbels maken het floaten nog intenser en het kan dus zijn dat we pas bij je 2e of 3e bezoek de bubbels bij jou baby aandoen. 

Heb je al een cursus babymassage gedaan?

Geen probleem! Onze massage grepen zijn grotendeels anders dan bijvoorbeeld de cursus Shantala Babymassage.
2. Parkeren
Dit kun je voor en naast de deur doen, en helemaal gratis!
Ook stopt er een bus direct voor de deur.
3. Annuleringsbeleid & No Show
  • Wij vragen je om minimaal 8 uur van te voren te annuleren door middel van een reply op de reserveringsmail of je spreekt een duidelijk bericht in op de voicemail wanneer Newborn Spa gesloten is.
  • Wij begrijpen dat het soms niet anders kan, maar late annuleringen zorgen ervoor dat de mensen op de wachtlijst deze dienst niet kunnen boeken.
  • Tot die tijd kun je een cursus/workshop/behandeling zonder extra kosten annuleren of verzetten.
  • Als je meer dan 5 minuten te laat komt, word je cursus/workshop/behandeling ingekort.
  • Er vindt geen restitutie plaats. Je wordt 10 minuten voor de sessie begint bij ons verwacht.
  • Heb je jullie sessie niet voorbereid volgens onze tips m.b.t het voeden en op tijd komen dan kan dit ten koste gaan van je sessie. Hier ben je zelf voor verantwoordelijk.
No-show
  • Kom je niet opdagen tijdens een door jouw geboekte afspraak? Dan wordt dit genoteerd.
  • Boek je toch opnieuw een afspraak in dan ontvang je van ons eerst een betalingslink voor de nieuw geplande afspraak. Ontvangen wij de betaling niet tijdig? Dan wordt je afspraak geannuleerd.
4. Ik wil mijn aanbetaalde sessie annuleren & aansprakelijkheid
Wij gaan ervan uit dat je wel overwogen je afspraak inboekt. Wanneer je tijdig wegens omstandigheden je sessie moet annuleren kun je deze éénmalig binnen een termijn van 14 dagen opnieuw inplannen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig opnieuw inplannen van je afspraak.
Newborn Spa retourneert geen aanbetalingen en keren deze ook niet uit in de vorm van een cadeaubon.
Noch is je aanbetaling overdraagbaar naar anderen.
Heb je een gehele sessie vooruitbetaald en kun je om besproken redenen niet op korte termijn van 14 dagen terugkomen dan behouden wij € 25,00 aan administratie kosten in als je niet binnen de gevraagde 16 uur annuleert.
De voorwaarden voor de baby spa kun je terugvinden op de website.
Bij een annulering van een les van de cursus babymassage binnen 24 uur worden de grepen die je gemist hebt in de eerst volgende les doorgenomen.
Gaat het om een annulering van de laatste cursusdag dan kan je worden ingedeeld in de laatste les met een andere groep als die mogelijkheid er is.
Deelname aan alle activiteiten van Newborn Spa zijn geheel voor eigen risico.

Newborn Spa kan niet aansprakelijk worden gesteld voor allergische reacties op de producten of voor enig lichamelijk letsel, schade of vermissing van eigendommen tijdens de cursus/workshop/behandeling.

Wij sturen geen achtergelaten eigendommen op. Deze kun je ophalen tijdens onze openingsdagen-en tijden. We raden wel aan ons eerst telefonisch te contacten wegens aanpassingen aan de openingsuren/dagen.

5. Geldigheidsduur voordeel pakket

In de spa kun je bij ons een voordelig pakket afnemen, omdat deze gericht zijn op regelmatig bezoek hanteren wij een geldigheidsduur. Deze gaat in op de dag van het aanschaffen van je pakket. De datum van aanschaf noteren wij voor je.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het inplannen van de sessies die aan je pakket verbonden zijn. Het pakket is persoonlijk en niet overdraagbaar aan anderen. Bij het niet volledig gebruiken van je voordeel pakket, welke redenen dan ook, ontvang je geen geld of cadeaubonnen retour.

6. Ik ben eerder bevallen en moest mijn afspraak annuleren
  • Dit is geen probleem. Na de bevalling krijg je 4 weken de tijd de massage opnieuw in te plannen.
  • Het is zelfs erg goed voor je herstel om je in deze periode te laten masseren.
7. Cadeaubon aanschaffen en de geldigheidsduur
Enkel bij Newborn Spa aangekochte cadeaubonnen kunnen als betaalmiddel worden gebruikt.
Bonnen zijn geldig tot één jaar na uitgiftedatum, welke op de bon is vermeld en zijn niet tegen contanten inwisselbaar.
Is je baby ouder dan 6 maanden en wil je de bon gaan registreren op een andere naam om wellicht zelf cadeau te doen? Neem dan telefonisch contact met ons op. Wegens de extra administratieve handelingen en het opnieuw aanmaken van een bon berekenen wij € 7,50 excl. verzendkosten. Dit geldt ook wanneer je de bon digitaal wilt ontvangen.
Cadeaubonnen worden geregistreerd op naam en zijn hiermee persoonsgebonden. Enkel juist geregistreerde bonnen kunnen worden gebruikt tegen het vermelde bedrag en/of behandeling/cursus/workshop.
De volledige waarde van de bon kan als betaling voor onze diensten worden gebruikt; wij geven geen restwaarde terug.
De cadeaubon is geldig voor alle diensten van Newborn Spa, behalve de Sleep Well Float en een privé sessie.
Het bedrag van een cadeaubon is alleen geldig voor de aangeboden diensten bij Newborn Spa en niet inruilbaar voor producten.
Cadeaubonnen zijn op te halen op de aangegeven dagen en tijden of je kunt ze per post ontvangen.
De ontvanger van de cadeaubon is zelf volledig verantwoordelijk voor het tijdig innen van de bon voor de geldigheidsdatum.
De kosten voor het verzenden zijn niet bij de prijs inbegrepen bij bedragen onder de € 75,00.
8. Gratis behandeling gewonnen & tarief wijzigingen
  • Heb je een gratis behandeling gewonnen? Dan is deze is 1 maand geldig vanaf de datum van de bekendmaking tenzij anders aangegeven.
  • Newborn Spa behoudt zich het recht de tarieven aan te wijzigen.
    Wij adviseren je dan ook om bij elk bezoek de algemene voorwaarden te raadplegen.
9. Persoonsgegevens en privacy
  1. De klant voorziet Newborn Spa vóór de behandeling van alle gegevens, waarvan Newborn Spa aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de klant redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen.
  2. Newborn Spa behandelt de vertrouwelijke gegevens van de klant volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens welke van toepassing zijn sinds 28 mei 2018.
  3. Newborn Spa verkoopt/stelt of verhuurt de gegevens van de klant niet aan derden beschikbaar.
  4. Newborn Spa respecteert de privacy van alle gebruikers van de website en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verstrekt vertrouwelijk wordt behandeld.
  5. De consument heeft recht op inzage, wijziging en verwijdering van de door ons bijgehouden gegevens.
  6. Newborn Spa gebruikt persoonlijke gegevens om de door jouw gekozen dienst(en) correct uit te voeren.
  7. Het bovenstaande privacy beleid is van toepassing op alle diensten van Newborn spa.

    Door gebruik te maken van onze diensten ga je hiermee akkoord.

GEBRUIK VAN VERZAMELDE GEGEVENS:
  1. Wanneer je je aanmeldt voor een van onze diensten vragen we enkele persoonsgegevens. Deze worden gebruikt voor het correct toepassen van de bijpassende dienst. De door jouw ingevulde gegevens worden veilig opgeslagen op een daarvoor bestemde veilige server van Newborn Spa.
  2. Wij bieden alle klanten van Newborn Spa de mogelijkheid tot het inzien, veranderen of het verwijderen van alle persoonlijke informatie die u aan ons heeft verstrekt. Dit kan per mail: info@newborn-spa.nl
DIGITALE COMMUNICATIE
  1. wanneer je Newborn Spa een e-mail stuurt of een andere vorm van digitale berichten kunnen wij deze bewaren. Dit om de door jouw gestelde vragen of verzoeken correct te kunnen verwerken. Voicemails worden na het afhandelen van de vraag direct gewist.
​WAT DOEN WIJ MET UW GEGEVENS

 

  1. De door jou aangeleverde gegevens worden enkel ingezien door de medewerkers van Newborn Spa die de benodigde gegevens nodig heeft voor de sessie die op dat moment gaat plaatsvinden.
COOKIES
  1. Maak je gebruik van de website newborn-spa.nl dan bieden wij je de mogelijkheid akkoord gaan met ons cookies beleid. Wij verzamelen deze om zo een beter inzicht te kunnen krijgen in onze klanten, zodat wij onze diensten hierop kunnen afstemmen en kunnen verbeteren. De gegevens worden bijgehouden en opgeslagen op onze veilige server of die van een derde partij. Wij gebruiken deze info om bij te houden hoe je de website gebruikt, om rapportages te kunnen inzien over de website wordt gebruikt of andere diensten aan te bieden met betrekking tot website activiteit.
COOKIES UITZETTEN
  1. Je kunt er ook voor kiezen de cookies uit te zetten of te weigeren. Echter is het mogelijk dat sommige functies op de website minder fungeren.
VERANDERINGEN
  1. Deze privacy verklaring is afgestemd op het gebruik van de mogelijkheden op onze website. Newborn Spa behoudt zich het recht deze aan te passen wanneer mogelijk. Wij adviseren je dan ook om bij elk bezoek de privacyverklaring te raadplegen.
10. Copyright
  • Niets van deze site mag gekopieerd worden. Alle rechten zijn voorbehouden voor Newborn Spa.
  • Alle foto’s zijn in Newborn Spa zelf gemaakt of wij hebben betaald voor het rechtmatig gebruiken van digitale beelden. Deze mogen niet gekopieerd of opgeslagen of gebruikt worden door andere partijen.
11. Inhoudelijke informatie over onze werkwijze
  • Wij verschaffen geen inhoudelijke (technische) informatie over hoe wij te werk gaan en wat ons concept uniek maakt.
  • Newborn Spa is te allen tijde bevoegd toegang te weigeren, zulks naar het oordeel van Newborn Spa.
  • Helaas hebben we meegemaakt dat er (stiekem) foto’s/film opnames worden gemaakt van onze werkwijze en of speciale tarievenlijsten etc. voor concurrentie doeleinden. Of van de babymassage of andere aanwezigen.
  • Hierom hebben geven wij geen toestemming meer om een hele sessie en/of de babymassage (stiekem) te filmen.
    Of de grepen te noteren op je telefoon.
    Wordt je hier toch op gewezen tijdens je bezoek, dan wordt de babymassage per direct gestopt en kun je vriendelijk verzocht worden je baby aan te kleden en na de betaling van je sessie de spa te verlaten.
12. Achtergelaten items bij Newborn Spa
  • Newborn Spa is niet verantwoordelijk voor achtergelaten persoonlijke items.
  • Wegens de hoeveelheid dat dit gebeurd is het voor ons een onbegonnen zaak dit na te sturen.
  • Hier maken we dan ook geen uitzonderingen voor.
  • Je kunt je vergeten item ophalen tijdens de openingsdagen en tijden.
13. Gekochte producten retourneren
  • Heb je bij Newborn Spa tijdens je bezoek een product gekocht of laten maken, maar ben je niet tevreden of is het product stuk/beschadigd? Dan vinden wij dit heel vervelend en zullen naar alle redelijkheid er alles aan doen om je tevreden te stellen.
  • Graag vragen wij je om ons spoedig telefonisch (of whatsapp) te contacten als er iets mis is met je product.
  • In overleg kun je een nieuw product, wanneer dit op voorraad is, ontvangen nadat wij het de door jouw gekochte product terug hebben ontvangen.
  • Newborn Spa geeft geen cadeaubonnen uit voor een geretourneerd product.

    Hoe retourneer ik mijn product?

  • Je kunt deze tijdens onze openingsdagen en tijden terugbrengen.
  • Wil je het product per post retourneren dan ben je zelfverantwoordelijk voor de bijkomende kosten. Ook adviseren wij dat je dan gebruik maakt van een bewijs van het opsturen van het product en/of track en trace code.
  • Newborn Spa is niet verantwoordelijk voor het niet ontvangen van het pakket met het product.
  • Zolang wij geen geretourneerd product hebben ontvangen vindt er vanuit onze kant ook geen terugbetaling/opnieuw sturen van een nieuw product plaats.
  • Afhankelijk van het product kun je gebruik maken van luchtkussen enveloppen. Deze manier van versturen houden de kosten vrij laag en inclusief een postzegel kun je meestal uitgaan van een bedrag onder de € 5,00.
  • De kosten zoals hierboven beschreven kunnen verschillen en afhankelijk zijn van hoe je het naar ons terugstuurt. Newborn Spa is niet verantwoordelijk als je op een hoger bedrag uitkomt. We adviseren je om je hierover goed te laten informeren bij het door jouw gekozen postkantoor.
BInnen welk termijn retourneer ik mijn product?
  • Zoals aangegeven bij ons in de winkel en op de website verschaffen wij een termijn van 14 dagen. Deze gaat in op de dag nadat je het product hebt aangeschaft.
  • De reden van rertourneren ben je niet verplicht te melden.

 

Is het product al gebruikt?
  • Op basis van het gebruikte/gedragen producten kunnen wij in overleg overeenkomen dat je geheel of voor het grootste deel het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort krijgt, nadat we het product retour hebben ontvangen.
  • Bijtringen, speel-speenkettingen kunnen wij niet hergebruiken in de winkel om hygienische redenen. Wanneer deze op verzoek en naar smaak van de klant wordt gemaakt zit hier vanuit onze kant ook veel tijd in en behouden wij het recht hierom niet het volledige bedrag te retourneren.
Waar stuur ik mijn product naar toe?
Newborn Spa
Juan Grisstraat 132
1328 SV ALMERE
14. Het niet betalen van een factuur/tikkie binnen de gevraagde termijn.
  • Heb je bij Newborn Spa tijdens je bezoek een product gekocht of laten maken, maar ben je niet tevreden of is het product stuk/beschadigd? Dan vinden wij dit heel vervelend en zullen naar alle redelijkheid er alles aan doen om je tevreden te stellen.
  • Graag vragen wij je om ons spoedig telefonisch (of whatsapp) te contacten als er iets mis is met je product.
  • In overleg kun je een nieuw product, wanneer dit op voorraad is, ontvangen nadat wij het de door jouw gekochte product terug hebben ontvangen.
  • Newborn Spa geeft geen cadeaubonnen uit voor een geretourneerd product.

    Hoe retourneer ik mijn product?

  • Je kunt deze tijdens onze openingsdagen en tijden terugbrengen.
  • Wil je het product per post retourneren dan ben je zelfverantwoordelijk voor de bijkomende kosten. Ook adviseren wij dat je dan gebruik maakt van een bewijs van het opsturen van het product en/of track en trace code.
  • Newborn Spa is niet verantwoordelijk voor het niet ontvangen van het pakket met het product.
  • Zolang wij geen geretourneerd product hebben ontvangen vindt er vanuit onze kant ook geen terugbetaling/opnieuw sturen van een nieuw product plaats.
  • Afhankelijk van het product kun je gebruik maken van luchtkussen enveloppen. Deze manier van versturen houden de kosten vrij laag en inclusief een postzegel kun je meestal uitgaan van een bedrag onder de € 5,00.
  • De kosten zoals hierboven beschreven kunnen verschillen en afhankelijk zijn van hoe je het naar ons terugstuurt. Newborn Spa is niet verantwoordelijk als je op een hoger bedrag uitkomt. We adviseren je om je hierover goed te laten informeren bij het door jouw gekozen postkantoor.
BInnen welk termijn retourneer ik mijn product?
  • Zoals aangegeven bij ons in de winkel en op de website verschaffen wij een termijn van 14 dagen. Deze gaat in op de dag nadat je het product hebt aangeschaft.
  • De reden van rertourneren ben je niet verplicht te melden.

 

Is het product al gebruikt?
  • Op basis van het gebruikte/gedragen producten kunnen wij in overleg overeenkomen dat je geheel of voor het grootste deel het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort krijgt, nadat we het product retour hebben ontvangen.
  • Bijtringen, speel-speenkettingen kunnen wij niet hergebruiken in de winkel om hygienische redenen. Wanneer deze op verzoek en naar smaak van de klant wordt gemaakt zit hier vanuit onze kant ook veel tijd in en behouden wij het recht hierom niet het volledige bedrag te retourneren.
Waar stuur ik mijn product naar toe?
Newborn Spa
Juan Grisstraat 132
1328 SV ALMERE

Happy Service Award

Newborn Spa heeft in 2018 het keurmerk “Oei ik groei Happy Service” ontvangen. Dit keurmerk wordt uitsluitend gegeven aan organisaties die bewezen hebben op een veilige en hygiënische manier bij te dragen aan een goede binding met het kind. En hier zijn wij natuurlijk heel erg trots op!

Reserveer hier nu eenvoudig online je afspraak.